תפריט

טיול אתגרי בואדי פייד בירדן – טיול גלישה (סנפלינג) במיטבו!

טיול אתגרי בואדי ע’וור ובואדי פייד בירדן – טיול הכולל גלישות (סנפלינג) בקניוני השבר הסורי אפריקאי: מנפלאות ירדן

אנו מציעים לכם שלושה ימי טיול אתגר בירדן בקניוני אבן חול וגרניט כמו שיש רק בירדן. לטיול זה בחרנו את שני הקניונים היפים ביותר. קניונים שמשלבים קירות של מאות מטרים עם צמחייה מפותחת, יונקים וציפורים ובעיקר נחלים איתנים הזורמים ומפלים שאנו גולשים בתוכם.

על הטיול גלישה בואדי פייד:
מתחילת יוני ועד אוקטובר כאשר חם בחוץ ישנם מגוון טיולי אתגר בירדן. טיול אתגר בירדן בו נצא להתקרר במימיו הצוננים של ואדי ע’וור וואדי פייד – אלו שני ואדיות מרשימים הנמצאים באזור שובק ונחשבים ליפים שנחלי ירדן. בעוד ואדי ע’וור יחסית פשוט להליכה עם כמה מעברים ובריכות מאתגרות, ואדי פייד הוא טיול אתגרי משמעותי.

הואדי מתחתר בסלעי היסוד של דרום ירדן ויוצר קניון מטורף בעל 12 מפלים. טיול גלישה בואדי פייד נחשב לאחד מטיולי הגלישה היפים בעולם (!) וקנה לו שם בקרב מטיילים ישראלים וארופאיים.

כל מי שטייל פעם בואדי אבו חשייב בסיני ודמיין לעצמו מה היה קורה אילו הנחל היה גם זורם מוזמן להציץ בתמונות של אלו ששבו מהפייד. אנו מבטיחים לכם טיול בנחל שלא תשכחו במהרה!

תוכנית הטיול:
יום 1 – נחצה את הגבול במעבר הערבה, מוקדם בבוקר ונצטייד באספקה לימי הטיול. ניסע לכפר הבדואי גרגרה. וקצת אחריו (איפה שהג’יפ כבר לא יכול לעבור) נתחיל לצעוד במימיו של הנחל.

הליכה לא קשה אך הקניון נעשה צר וגבוהה ומספר מפלונים מביאים אותנו למערכת בריכות נסתרת וקרירה מאוד. מנקודת העצירה עוד כמה בריכות ונכנסים לקניון הגיר ומגיעים לעליה למנסורה, שם יחכה הרכב שיקח אותנו לאתר הלינה. משם נסע כברת דרך קצרה ונתארח במאהל/מערה בדואית לארוחת ערב, לינה וארוחת בוקר.

יום 2 – נצא מוקדם (בעזרת הקפצה) לכפר העתיק “שמייח” ומשם נרד דרך מעבר בחתך הסלע של כל ירדן במשך כשלוש שעות. אט אט נחשף לעוצמה של הואדי היורד וניכנס אל קניון אבן חול יפה. מיד לאחריו ניתקל בסלעי היסוד ונגלוש אל קניון סלעי היסוד המפורסם של הפייד. במהלך היום נגלוש מספר מפלים, נשחה בבריכות ונחווה את אחד המקומות המופלאים בעולם. לקראת ערב נעצור ללינה באחת מפינות החמד בערוץ.

יום 3 – נתעורר לבוקר “אלפיני” (מוקדם, עם הנץ השחר) ונצא לקראת הגלישות הגדולות המסמנות את סופו של הנחל. לאחר הגלישה האחרונה נעבור בסבך צמחייה וננצל את הבריכות האחרונות והגדולות ביותר בנחל. מהבריכה האחרונה נלך עוד כ20 דקות בואדי וג’יפ יחכה לנו על גדת הנחל ואחה”צ נצא בנסיעה על כביש הערבה הירדנית אל עבר מעבר הגבול.

מי יכול להצטרף לטיול גלישה בואדי פייד?
הטיול מומלץ למטיבי לכת אך לא נדרש ניסיון קודם בגלישה. אף שהטיול אינו קשה מבחינה פיזית, הוא בכל זאת טיול אתגרי ודורש התמודדות עם גלישה של כ 50 מ’ (גובה מקסימאלי) ומעבר בריכות. ידע בשחייה נדרש אף שתמיד ישנה דרך לא לעבור במים עמוקים מדי.

אנו מספקים:
הדרכה ע”י מדריכי טיפוס וגלישה (בעלי הסמכה של מנהל הספורט ואיגוד ה-UIAA הבינלאומי), ציוד טיפוס וגלישה, אירוח בדואי + לינה, נסיעות בירדן, אוכל (על בסיס א.ערב וא.בוקר). בגלל אופיו של הטיול, יחס החניכה הוא 1:6 בלבד.

ציוד נדרש למשתתף :
נעליי הליכה / אפרואץ’ קלות, שכבות תחתונות תרמיות קצרות, ביגוד טיולים שנוח לזוז ולהרטב בו, חולצה דקה, כובע רגיל נגד שמש, כלי רחצה מינמאליים(!),משקפיי שמש, קרם הגנה, קרם/סטיק הגנה לשפתיים, כלי מים ל- 3 ליטר, פנס ראש, בטריות ספייר, שק”ש, מזרן שטח, תרמיל 50 ליטר, שקיות זבל גדולות, ארנק, דרכון. ביטוח נסיעות אתגרי חובה (אנו ממליצים לעשות ביטוח בהראל).

מחיר לעונת 2017 :
מחיר ליחיד בקבוצה של עד 6: 2300 ₪
מחיר בקבוצה של 8 ומעלה: 2200 ₪
* תיתכן הנחה לקבוצות.
* הגעה למעבר הגבול באילת ועמלות מעברי הגבול אינן כלולות במחיר

הערות:
כשבוע לפני היציאה יתכן ונקיים יום הכנה בשטח לתיאום ציפיות והכרות. היציאה לטיול מותנית במס’ נרשמים. אנא הודיעו לנו על תרופות הניטלות כדרך קבע או על כל מצב רפואי שיכול להיות רלוונטי .

ליצירת קשר ולכל שאלה:
טלפון: 052-2375297 דודו / 0526386559 – יותם
דוא”ל [email protected]
דוא”ל [email protected]

  •  

מעוניינים להצטרף לטיול? הירשמו עכשיו

טופס הרשמה וגילוי נאות

פרטי המטייל:

אני מאשר/ת לקבלת/מסירת מידע דרך ערוצי תקשורת אלו

תנאי ביטול

  • במקרה של ביטול עד 96 שעות ממועד היציאה לטיול יבוצע החזר מלא*
  • במקרה של ביטול פחות מ-96 שעות ממועד היציאה לא יוחזר תשלום*
    *נקיק שחור בלבד- במקרה של ביטול עד 7 ימים ממועד היציאה לטיול יוחזר הסכום המלא, במקרה של ביטול פחות מ-7 ימים לא יוחזר התשלום אלא אם נכנס מטייל במקום.

אפשרויות תשלום *

  • תשלום במזומן / העברה בנקאית/המחאה יבוצע לחשבון 6578601 ע"ש דוד יפרח, בבנק לאומי (10) סניף מס' 727
  • תשלום באפליקציית ביט יועבר לנייד הבא: דודו יפרח 052-2375297
  • בתשלום בכרטיס אשראי יבוצע טלפונית למספר: 055-6607500