תפריט

מחנה טיפוס ואדי ראם אפריל 2018

מחנה טיפוס וטיול ייחודי למכורי ואדי ראם – 1-6 באפריל 2018

המחנה מיועד לכל מי שהרפתקה היא בדמו, לכל מי שהתחיל לטפס לפני כמה חודשים ולכל מי שרוצה לקחת צעד אחד קדימה ולהיכנס למקומות חדשים וללמוד לטפס ללא גבולות.

במחנה ייחודי זה אנו מציעים פעילויות קצה בשלושה תחומים:
1. קורסי הובלה טבעית בואדי (קורסים איכותיים שמטרתם הכשרת המטפס להוביל מסלולים בואדי),
2. טיפוס מסלולים ארוכים ומורכבים (טיפוס קלאסיקות ארוכות ומחייבות, כמו Rock Fascination, Pillar of wisdom, Starway to Heaven שאתם רוצים לעלות עליהם בליווי מדריך).
3. טיולי פסגה מורכבים ופופלארים בואדי.

המחנה פונה גם לחברה שכבר התמכרו ליופי ולאווירה בואדי ראם ורוצים לחזור אליו בפעם השנייה, השלישית והעשירית, וגם לחברה שמחפשים הרפתקה שונה, מיוחדת ומרעננת.

המדריכים: יותם אורחן, אלעד עומר ודודו יפרח.

מחזור ראשון: 1-3 (הגעה ביום ראשון בבוקר).

מחזור שני: 4-6 (הגעה ביום רביעי בבוקר).

העלות כוללת:
ויזה קבוצתית ואישורי מעבר עם ציוד טיפוס, הדרכת הטיול / טיפוס, ציוד טיפוס וגלישה נסיעות בואדי ראם, נסיעות מהגבול וחזרה, לינה וכניסה לשמורה.

העלות אינה כוללת:
הגעה למעבר הגבול באילת, מעברי גבול, אוכל (בישול עצמי או שניתן להזמין א. ערב), ביטוח נסיעות כולל ספורט אתגרי שחובה לעשות!

  1. קורסי הובלה טבעית בואדי

מטרת הקורס: הכשרת מטפס להוביל מסלולי מולטי פיץ’ עם אבני עיגון בואדי ראם.

תנאי קדם לקורס: הובלה ספורטיבית בדירוג 6a/6b ומעבר הדרכה (של יום או יומיים כתלות בניסיון המשתתף) ותרגול קודם בארץ בהנחת אבני עיגון.

כושר גופני נדרש: גבוה. יכולת לשאת תרמיל במשקל של 10 ק”ג בעליות דרדרת תלולות של 200-400 מטר. וכושר טיפוס של לפחות 8 מסלולי סינגל פיצ’ ברמות המוזכרות במהלך כ-6 שעות טיפוס.

כללי: זהו קורס בטיפוס צוקים והרים מדבריים שמטרתו להכניס את המשתתף באופן הבטוח, יסודי ורחב לעולם טיפוס מסלולי מולטי פיץ’ עם אבני עיגון בואדי. הקורס יעסוק בטכניקות הטיפוס עם אבני עיגון תוך כדי התנסות וחניכה של הנחת אבני עיגון, ניקוי אבני עיגון, תפעול תחנת מולטי פיץ’, הובלת מולטי פיץ’, גולש אחרון, ניווט אל ועל המסלול ועוד.

לפני הקורס יתואמו הציפיות עם המדריך והקורס ייתפר באופן אישי עבור המשתתף.

המלצה: להוסיף יום רביעי בואדי ראם.

משך ההדרכה: 3 ימים

יחס חניכה:  1:2

מחיר: 3,100 ש”ח למשתתף

  1. טיפוס מסלולים ארוכים

מטרת ההדרכה: להוביל מטפסים בעלי ניסיון בטיפוס ספורטיבי ו/או טבעי למסלולי מולטי פיצ’ ארוכים ומורכבים.

תנאי קדם: יכולת לטפס מסלול ספורטיבי בדירוג 6a בטופ רופ באופן שוטף מבלי ליפול בפעם הראשונה שאתה עולה עליו (On Sight ).

כושר גופני נדרש: כושר טוב מאוד ומעלה. יכולת לשאת תרמיל במשקל של 4-6 ק”ג בעליות דרדרת תלולות של 200-400 מטר. וכושר טיפוס של לפחות 4-5 מסלולי סינגל פיצ’ ברמות המוזכרות במהלך כ-6 שעות טיפוס.

כללי: התוכנית הזו תיקח אתכם לטפס מסלולים שתמיד חלמתם לטפס. אם זה מסלול מפורסם (ולא חסרים כאלה בראם) ששמעת וקראת עעליו ואתה רוצה לעלות ולטפס, או אם זה את המסלולים הקלאסיים של האתר. אנחנו ניקח אתכם למסלולים הכי טובים והכי מתאימים לרמתכם. תטפסו חריצים, פייסים, ארובות ותגיעו לפסגות עם נופים שרק מטפסים רואים.

דוגמא למסלולים מומלצים: Rock Fascination, Pillar of wisdom, Starway to Heaven, Inshalla Factor, Raid Mit a Camel ועוד ועוד.

יחס חניכה:  1:2

מחיר: 3,100 ש”ח למשתתף

  1. טיולי פסגה אתגריים

טיול הדגל שלנו הוא לפסגת ג’אבל ראם, זהו אחד מהטיולים היפים והטובים בעולם.
הטיול, שאינו קל, מאופיין בנופי מדבר ייחודיים ומראות עוצרי נשימה.
בטיול נטפס אל פסגתו של ג’אבל רם (1,754 מ’) שכל צידיו הם מצוקים של מאות מטרים. נתיבי הטיפוס לפסגת ההר מדהימים ביופיים ונראים במבט ראשון בלתי אפשריים. הנוף בתחילה מזכיר את נופי הנגב ואילת והופך במהלך היום לעוצמתי כשהתצפית מהפסגה היא בלתי נשכחת. הירידה מההר חויתית ועוצמתית גם כן וכרוכה במספר גלישות בקניונים מרשימים.

  • לאלו מכם שכבר טיפסו לפסגת ג’אבל רם ישנה אפשרות לטיול לא פחות אתגרי שחוצה את רכס ג’בל ראם מהצפון לדרום (הטרוורס הגדול של הג’בל). טיול ייחודי שנעשה לעיתים מאוד נדירות, שלושה ימים על ההר, תנועה שחוצה שלוחות וקנונים רבים עד להגעה לפסגת ג’בל ראם וירידה מרשימה לחלקו הדרומי של הג’בל. מבטיחים שלא תראו אף מטייל נוסף, רק יעלים!
    (היציאה מותנית במספר המשתתפים)

תנאי קדם: בטיולים אתגריים וטיולים קשים, אין צורך בניסיון קודם בטיפוס. יש צורך בראש פתוח לחוויות.

כושר גופני: כושר טוב מאוד. יכולת ללכת יום שלם עם תרמיל של כ-10 ק”ג על הגב, לעלות עליות ארוכות (עד 850 מטר אנכי) לאורך הרבה שעות (לא הולכים מהר וניתן לעצור). לנוע עם התרמיל על מדפי סלע חשופים ולשמור על שיווי משקל.

כללי: זוהי הדרכה שהיא לב ליבו של הטיפוס בואדי ראם, מסלולי טיול וטיפוס ארוך שבאמצע פסגה, אך שם הטיול עוד ממש לא הסתיים ויש ירידה ארוכה, ארוכה עד החול למטה. המסלול מורכב ומאתגר מבחינת מציאת הנתיב, הצורך בתנועה מהירה, החשיפה לתהום והנופים הבלתי נתפסים שמגיעים אליהם.

משך ההדרכה: 3 ימים

יחס חניכה:  1:4

מחיר: 2,300 ש”ח למשתתף

*ההדרכות מותנות במספר המשתתפים.

*רשימת ציוד מפורטת תשלח למתעניינים.

להרשמה ופרטים נוספים :
משרד- 055-6607500 (ליאור) [email protected]
דודו-    052-2375297