תפריט

טיולי פסגות באזור ג’בל ראם

עונת 2016 -2017 נגמרה ועוד מעט כשיעבור הקיץ תתחיל עונת 2017-2018
השנה אנו מגדילים את מגווון הטיולים שלנו באזור ואדי ראם ומבטיחים לכל מי שכבר היה איתנו בעבר טיולים חדשים ובלתי נשכחים נוספים באזור.
אזור ואדי ראם בירדן הוא נפלא – נוף עוצר נשימה, פסגות וצוקים לכל  עבר ו…מתאים לכולם, כל אחד יכול לטפס על פסגת ג’בל ראם ופסגות אחרות, אם יבחר את המסלול המתאים!

התחלנו הרשמה מוקדמת לעונת הטיולים – 10% הנחה על כל הטיולים לנרשמים עד ה-13 באוקטובר !!!

להלן ההצעות שלנו לעונת 2017/2018 באזור ואדי ראם. אנחנו מתחייבים לעזור לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם ולהוביל אתכם בבטחה, על מנת שתגשימו את מטרתכם בטיול ותגיעו לכל פסגה.

טיולי ג’בל ראם לעונת 2017-2018

מיומנות נדרשת: 1- אין צורך בידע מוקדם בטיפוס או בטיול בואדי ראם. 2. יש צורך בניסיון מוקדם בטיול בואדי ראם. 3 יש צורך בידע מוקדם בטיפוס צוקים ובטיול בואדי ראם.כושר גופני נדרש:
1. כושר טוב – יכולת לסחוב תיק של 40-50 ליטר עם 10-13 ק”ג במשך יום שלם. במהלך היום לעלות עליות חדות של 100-200 מטר ללא הפסקה, במשך כ 20-30 דקות של מאמץ רצוף.
2. כושר טוב מאוד – יכולת לסחוב תיק של 40-50 ליטר עם 10-15 ק”ג במשך יום שלם. במהלך היום לעלות עליות חדות של כ 300 מטר ללא הפסקה, במשך כשעה ברציפות.
3. כושר מצוין – יכולת לסחוב תיק של 40-50 ליטר עם כ 15 ק”ג במשך יום שלם. במהלך היום לעלות עליות חדות של 400 מטר ללא הפסקה, במשך כשעה וחצי של מאמץ רצוף, לעבור קטעים ארוכים של תנועה רצופה בתוואי שטח קשה וללא שביל ברור ללא הפסקה.

אורך הטיול: שלושה ימים

על הטיול:

אזור בג’בל ראם הוא אחד מהמקומות היפים והמעניינים בעולם. האזור מציע מגוון טיולים לכל הרמות הכושר והניסיון. רב הטיולים אינם קלים אך המגוון של נופי מדבר ייחודיים ומראות עוצרי נשימה, הופך את הטיול לחוויה חד פעמית ומרגשת.
בטיולים אנו מטפסים כל פעם אל פסגה אחרת, אך הגבוה והמוכרת מכולן היא פסגתו של ג’בל ראם (1754 מ’) – ההר השני בגובהו בממלכת ירדן, שכל צידיו הם מצוקים של מאות מטרים. לאורך מאות שנים היו הבדואים המקומיים מטפסים לחלקו העליון של ההר על מנת לצוד יעלים – הם מצאו נתיבי טיפוס מדהימים ביופיים, מעברים שאינם קשים פיזית, אך נראים בלתי אפשריים במבט ראשון. תוך כדי טיפוס על מדפי סלע ומעבר נקיקים צרים נעלה בגובה אנחנו מתקדמים לעבר הפסגה. הנוף, שבתחילת היום יזכיר לנו את נופי הנגב ואילת, הופך במהלך היום לעוצמתי והתצפית מכל פסגה באזור היא בלתי נשכחת. הירידה מהפסגות היא חוויה דומה עם מספר גלישות בקניונים מרשימים ביותר.

תוכנית מפורטת:

יום חמישי: נפגשים מוקדם במעבר הגבול “ערבה” (ליד אילת), התארגנות אחרונה על ציוד טיפוס (רתמות וקסדות) ומעבר הגבול. קניית אוכל בעקבה ונסיעה במונית לישוב בואדי ראם. ביום זה נעשה בדרך כלל טיול מעגלי לה כרות עם אבן החול וסגנון האבטחה במהלך הטיול (שילוב של טיפוס פשוט וגלישה בקניון אבל חול צבעוני ותצפית יפה על הכפר). בערב נתארח במאהל בדואי לארוחה וערב תרבותי בדואי ושם גם נישן.
יום שישי:
השכמה מוקדמת, א.בוקר קלה ויציאה בג’יפ לתחילת המסלול והתחלה בדרך כלל של עליה לפסגה. במשך רב היום נעלה ונטפס, נגלוש ונעבור מעל קרווסים בנתיב המיוחד שנבחר עבור הטיול. בחלק מהטיולים נגיע בסביבות הצהריים לפסגה וממנה נתחיל בירידה לכיוון אתר הלינה.
יום שבת:
כתלות בטיול הנבחר נמשיך בטיול תוך כדי מעברים שונים עד לירידה מההר. בשעות אחר הצהריים המוקדמות נגיע לכפר וניסע חזרה למעבר הגבול.

 מי יכול להצטרף הטיול מומלץ למטיילים מנוסים מטיבי לכת. מסלול הטיול בדרך כלל אינו ארוך (כ-10 קילומטר) אך נצטרך לסחוב ציוד ליומיים כך שכושר סביר וסיבלת לב ריאה בסיסית נדרשת. הטיול כולל הליכה וטיפוס במקומות תלולים וכרוך במעברים שמחייבים זהירות ו”ראש לגבהים”, אך הדרכנו כבר אנשים מבוגרים (בני כמעט 70!) לפסגה ובטוחים שכל אדם בעל כושר סביר יוכל לטייל איתנו.
אנו מספקים הדרכה ע”י מדריכי טיפוס בג’בל ראם, ציוד טיפוס וגלישה, אירוח בדואי + לינה, ביטוח לפעילות, תשלום בכניסה לשמורת ואדי ראם, נסיעות בירדן, מדריך ירדני ושוטר מלווה, אוכל (על בסיס א.ערב וא.בוקר). בגלל אופיו של הטיול, יחס החניכה הוא 1:4 בלבד.

ביטחון הטיול בירדן: לאורך כל הטיול נהיה מלווים בשוטר ומדריך טיולים ירדני. על פי הנחיות המטה ללוחמה בטרור אין שינוי בהתראה לטיול בירדן (יש כבר שנים אזהרה כללית). טיולים בירדן נערכים כל השנה ואנו נמצאים בקשר מתמיד עם אנשי הקשר שלנו בירדן. בנימה אישית יותר נוסיף, כי אנו מטיילים ומטפסים בירדן משנת 1998 ומעולם לא נתקלנו בבעיה ביטחונית או בהרגשת חוסר ביטחון.

מעוניינים להצטרף לטיול? הירשמו עכשיו

טופס הרשמה וגילוי נאות

פרטי המטייל:

אני מאשר/ת לקבלת/מסירת מידע דרך ערוצי תקשורת אלו

תנאי ביטול

  • במקרה של ביטול עד 96 שעות ממועד היציאה לטיול יבוצע החזר מלא*
  • במקרה של ביטול פחות מ-96 שעות ממועד היציאה לא יוחזר תשלום*
    *נקיק שחור בלבד- במקרה של ביטול עד 7 ימים ממועד היציאה לטיול יוחזר הסכום המלא, במקרה של ביטול פחות מ-7 ימים לא יוחזר התשלום אלא אם נכנס מטייל במקום.

אפשרויות תשלום *

  • תשלום במזומן / העברה בנקאית/המחאה יבוצע לחשבון 6578601 ע"ש דוד יפרח, בבנק לאומי (10) סניף מס' 727
  • תשלום באפליקציית ביט יועבר לנייד הבא: דודו יפרח 052-2375297
  • בתשלום בכרטיס אשראי יבוצע טלפונית למספר: 055-6607500